Fundraisingová a marketingová strategie

10
bodů

Doplnění a zefektivnění naší strategie

Marketing
Public Relations
Střední práce | Online
Výzva je Rozpracovaná

Účel výzvy

Potřebujeme rozšířit naše technické vybavení pro zásahy. Veškeré služby poskytujeme zdarma bez nároku na honorář.

Popis

Chceme dát dohromady fundraisingovou a marketingovou strategii, která by nám posloužila v oslovování sponzorů, ať už soukromých nebo firemních. Chceme udělat analýzu jednotlivých metod fundraisngu, které jsou jak účinné. Potřebujeme radu odborníka, jaké metody lze používat, koho oslovovat, jakým způsobem, jaké metoda je efektivní apod. Budeme rádi za každou radu.

Přílohy

704-dzs.png

Sociální služby
Volnočasové aktivity
Vzdělávání
Nadační
Poradenství
Občanská společnost
Dobrovolná záchranná služba České republiky vznikla z iniciativy občanů s podporou Nadačního fondu Ledňáček podle modelu, který je uplatňován v mnoha západoevropských a severoamerických státech. Cílem je doplnit složky Integrovaného záchranného systému v těch místech, která státní složky nemohou svými kapacitami pokrýt. Veškerá činnost je poskytována dobrovolně, bez nároku na honorář.