Výzva je Hotová
Účel výzvy
Potřebujeme několik rad týkajících se fundraisingových aktivit naší organizace
Popis
Pro naši činnost potřebujeme získat nové dárce - firemní i individuální. Ve fundraisingových aktivitách jsme začátečníci, proto bychom uvítali odpovědi a rady zkušenějších či příklady dobré praxe v těchto oblastech:
1. Jak vhodně zahájit kampaň na získávání individuálních dárců z řad našich návštěvníků a motivovat je k pravidelné podpoře naší činnosti?
2. Je nyní (vzhledem k počínající ekonomické krizi) vhodný čas na oslovování firem? Mění se v této souvislosti nějak fundraisingové strategie? Popř. i konkrétní tipy na firmy, které se dlouhodobě věnují různým charitativním projektům a mají nějakou souvislost s naší cílovou skupinou - rodiče, děti, senioři
3. Existuje nějaká speciální strategie na oslovování dárců z řad seniorů?
Pomáháme rodinám a seniorům
Volnočasové aktivity
Vzdělávání
Zdraví
Poradenství
Občanská společnost
Rodinné centrum Srdíčko, Family Point a Senior Point Žďár nad Sázavou jsou tři zařízení, která společně fungují v prostorách polikliniky ve Žďáru nad Sázavou. Nabízíme pestrou škálu programů a aktivit pro nastávající rodiče, rodiče s dětmi, děti předškolního věku, prarodiče s vnoučaty, širokou veřejnost a seniory, Jedná se o aktivity vzdělávací, volnočasové, poradenské, tělovýchovné a další.