Symbol na reklamní letáky

0
bodů

Hravý symbol, charakterizující svět neslyšících (ne ucho!), který by obohatil reklamní materiály.

Grafika
Malá (do 10 hod.) | Online
Výzva je Rozpracovaná

Účel výzvy

Upoutat pozornost na reklamní materiály Tichého světa. Využití na pozvánky na benefiční akce a další marketingové materiály.

Popis

Logo je černobílé, to se měnit nesmí a nebude :-). Chybí mi nějaký zajímavý symbol, se kterým si veřejnost svět neslyšících spojí. Ten by měl být hravý, barevný a měl by by být "na první dobrou" spojený s Tichým světem do budoucna. Takový, který by se dal využít jak pro Tichý svět takový, tak i na materiály pro kavárnu a pekárnu. Velice děkuji Marcela
Pomáháme neslyšícím vyjít z izolace.
Sociální služby
Nabízíme podporované zaměstnávání a poradenské služby, tlumočnické služby (online tlumočnická služba nonstop. Provozujeme Tichou pekárnu a Tichou kavárnu – první pražskou kavárnu s neslyšící obsluhou, kde pracují neslyšící kolegové také na pozici cukrářů a kuchařů. Ve spolupráci s neslyšícími lektory provozujeme Tiché zprávy a realizujeme kurzy znakového jazyka pro veřejnost, seznamujeme účastníky se základy komunikace s neslyšícími a s jejich kulturou.