Výzva je Rozpracovaná
Účel výzvy
Upoutat pozornost na reklamní materiály Tichého světa. Využití na pozvánky na benefiční akce a další marketingové materiály.
Popis
Logo je černobílé, to se měnit nesmí a nebude :-).
Chybí mi nějaký zajímavý symbol, se kterým si veřejnost svět neslyšících spojí. Ten by měl být hravý, barevný a měl by by být "na první dobrou" spojený s Tichým světem do budoucna.
Takový, který by se dal využít jak pro Tichý svět takový, tak i na materiály pro kavárnu a pekárnu.
Velice děkuji
Marcela
Pomáháme neslyšícím vyjít z izolace.
Nabízíme podporované zaměstnávání a poradenské služby, tlumočnické služby (online tlumočnická služba nonstop. Provozujeme Tichou pekárnu a Tichou kavárnu – první pražskou kavárnu s neslyšící obsluhou, kde pracují neslyšící kolegové také na pozici cukrářů a kuchařů. Ve spolupráci s neslyšícími lektory provozujeme Tiché zprávy a realizujeme kurzy znakového jazyka pro veřejnost, seznamujeme účastníky se základy komunikace s neslyšícími a s jejich kulturou.