Komzultace k optimalizaci komunikační strategie

13
bodů

Jak zajistit, aby všichni, kdo mohou využít naše služby se o nás dozvěděli.

Marketing
Strategie
Střední (10 - 20 hod.) | Online
Výzva je Vypršela

Účel výzvy

V Chebu je stále dost lidí se zdravotním postižením, kteří jsou doma a neví, jak změnit svůj život, aby se alespoň blížil životu vrstevníků.

Popis

Před nedávnem se nám stalo, že přišla starší paní a vyprávěla nám, že má dceru s mentálním postižením. A také se ptala, zda by dcera mohla navštěvovat naše sociálně terapeutické dílny. „Samozřejmě,“ odpověděli jsme. „A kolik je Vaší dceři let?“ Paní odpověděla: „Šedesát.“ To nás zaskočilo. Umíte si představit strávit celý život s dcerou s mentálním postižením, která nikdy nechodila do školy, ani nikam do práce? A naopak umíte si představit, jaké to je, strávit úplně celý život jen s maminkou? Do nedávna byli lidé s mentálním postižením odkázáni pouze na podporu rodiny nebo na ústavní péči. Dnes je možností víc, ale pořád je mnoho lidí, kteří o tom neví dost. Máme webové stránky, facebook, snažíme se naše služby propagovat. Ale ví o nás skutečně všichni, kdo by nás mohli potřebovat? Cílem projektu je oslovit i ty, na které se běžně zapomíná.
Podpora lidí se zdravotním postižením, hlavně v zaměstnávání
Sociální služby
Volnočasové aktivity
Terapie
Lidi se zdravotním postižením by měli mít stejné šance jako lidé zdraví. Měli by mít možnost pracovat, učit se, bavit se. Bohužel stále to není úplně běžné. Naše organizace funguje 11 let. Máme sociálně terapeutické dílny, kde s lidmi se zdravotním postižením trénujeme pracovní dovednosti. Ve službě nabízíme klientům kromě jiného společenské kontakty, učíme je komunikovat, starat se o sebe… Druhou naší částí jsou chráněná pracovní místa, kde lidi se zdravotním postižením zaměstnáváme. Poskytujeme jim tak možnost zapojit se do běžné společnosti, mít dobrý pocit z vykonané práce a vydělávat si peníze.