Námět na televizní spot…

0
bodů

Základem námětu má být kampaň: MOJE POSTIŽENÍ NENÍ VIDĚT

Marketing
Public Relations
Fundraising
Strategie
Malá (do 10 hod.) | Online
Výzva je Hotová

Účel výzvy

osvěta - fundraising - public relations

Popis

Dokončujeme vizuální tvář kampaně MOJE POSTIŽENÍ NENÍ VIDĚT a budeme rádi, pomůžete-li nám vymyslet námět na 20vteřinový televizní spot, kde by se mohly objevit bannery z přílohy, naše loga (Projekt Šance a ProjektSance.cz) a propisky, které klienti v rámci „řešení svého postižení“ montují v pracovní terapeutické dílně… Rádi Vám zavoláme ohledně upřesnění…

Komentáře

Josef Zemek 1. 5. 2016
Um sem um tam je příležitost zkoušet věci, které jsem zatím nedělal a o nichž tuším, jak bych je mohl udělat. Takovou příležitostí je i Vaše výzva. Zkusíme to?
Pomáháme DĚTEM ULICE postavit se na vlastní nohy.
„Není umění někomu v nouzi dát najíst, ale naučit ho na jídlo si vydělat.“