Komunikační krizová strategie

10
bodů

Jak správně komunikovat a reagovat na nenávistné útoky proti festivalu romského filmu?

Marketing
Copywriting
Public Relations
Strategie
Krizová komunikace
Střední práce | Online
Výzva je Hotová

Účel výzvy

Už v prvních krokách vznikajícího festivalu se množí útoky rasistů a rádi bychom uměli reagovat v souladu s našimi cíli a záměry

Popis

Festival filmů s romskou tematikou vzniká pomalu, ale už v počátcích se množí negativní reakce a rasistické útoky. Rádi bychom měli připravené reakc, vysvětlující odpovědi a zvolenou komunikační strategii, která půjde ruku v ruce s našimi cíli a záměry. Tímto se chceme vyhnout otevřeným velkým sporům a umět jasně vyargumentovat, jaký má festival smysl a co je jeho cílem.

Komentáře

Jiří byl od začátku skvělý a do projektu zapálený. Vymýšlel věci i nad rámec výzvy a neustále zdokonalovat zaslané nápady. Ani nevím, jak pořádně poděkovat! S radostí děkuji a doufám, že se na festivalu potkáme!
Festival Čačikano je přehlídkou filmů s romskou tematikou.
Kultura
Lidská práva
Festival filmů s romskou tematikou chce prezentovat především filmy zobrazující Romy v situacích, které se do novin či televize běžně nedostanou. Ukážeme neradiční, pestré životní příběhy Romů a zbavíme je štiplavého stereotypního nánosu, že o Romech se musí mluvit pouze jako o segregované skupině obyvatelsva.