E-mailová akviziční kampaň

0
bodů

Vytvoření e-mailové strategie v Mailchimpu s cílem získat sponzory/dárce pro festival Čačikano.

Marketing
Copywriting
Public Relations
Strategie
Malá (do 10 hod.) | Online
Výzva je Vypršela

Účel výzvy

Aby mohl festival vzniknout, potřebuje peníze do začátku. Žádné podané granty nevyšly pozitivně, proto se chceme obrátit na soukromý sektor.

Popis

Jak oslovit soukromý sektor a v záplavě e-mailů je zaujmout? Na to jsme se snažili přijít, seč nám síly stačily, až se vyčerpaly, a proto prosíme o pomoc. Chtěli bychom realizovat e-mailovou kampaň, díky které bychom oslovili firmy i soukormé osoby a žádali je o příspěvek. Za přispění bychom se revanšovali obdobnou formou jako v případě Hithitu - lístky na festival/dárky. Pojďte s námi do dobré věci! Má to smysl.
Festival Čačikano je přehlídkou filmů s romskou tematikou.
Kultura
Lidská práva
Festival filmů s romskou tematikou chce prezentovat především filmy zobrazující Romy v situacích, které se do novin či televize běžně nedostanou. Ukážeme neradiční, pestré životní příběhy Romů a zbavíme je štiplavého stereotypního nánosu, že o Romech se musí mluvit pouze jako o segregované skupině obyvatelsva.