Vytvoření fundraisingové strategie

0
bodů

Hledáme profesionála, který by nám pomohl vytvořit fundraisingovou strategii.

Fundraising
Malá (do 10 hod.) | Osobně
Výzva je Hotová

Účel výzvy

Náklady projektu jsme se rozhodli pokrýt z příspěvků individuálních dárců. Proto potřebujeme propracovanější FR a PR strategii.

Popis

Naším cílem je umožnit znevýhodněným mladým lidem účast na dobrovolnických workcampech. Za tímto účelem jsme vytvořili veřejnou sbírku, ze které chceme těmto lidem částečně hradit náklady na účast, dle individuálních potřeb znevýhodněného člověka. Peníze bychom chtěli vybírat od individuálních dárců, a to především od bývalých nebo současných účastníků dobrovolnických workcampů, kteří sami vědí, jak pro ně byla účast na workcampu obohacující zkušeností. Hledáme pomoc s fundraisingovou a PR strategií, díky níž bychom oslovili ty správné lidi (potenciální dárce) správným způsobem.
Workcampy pro sociálně a zdravotně znevýhodněné mladé lidi
Jsme neformální skupina dobrovolníků, která funguje v rámci Dobrovolnického Klubu (DoK) sdružení INEX-Sdružení dobrovolných aktivit (INEX-SDA). Většina z nás se v minulosti zúčastnila workcampů nebo jiných aktivit INEX-SDA, a díky pozitivním zkušenostem jsme se rozhodli realizovat vlastní projekt, který by dál šířil myšlenky dobrovolnictví. Chceme vytvářet příležitosti pro to, aby se i mladí lidé se sociálním nebo zdravotním znevýhodněním mohli účastnit workcampů. Domníváme se totiž, že workcamp, tedy specifická, krátkodobá forma dobrovolnictví, může účastníka inspirovat k dalšímu seberozvoji a probudit v něm chuť dál se angažovat. Nabyté zkušenosti a schopnosti pak mohou představovat výhodu například i při vstupu na trh práce, což je zejména pro mladé lidi velmi důležitý aspekt.