Telefonní komunikace s patrony

10
bodů

Pomozte nám s komunikací s našimi patrony!

komunikace
komunikativnost
schopnost empatie a citlivé komunikace s dárc
Malá práce | Online
Výzva je Otevřená

Účel výzvy

Může se stát, že komunikace emailem s Himálajským patronem přestane fungovat. Potom je potřeba mu zavolat a zjistit, kde se stala chyba.

Popis

Hlavní komunikační medium pro spojení mezi Brontosaury v Himálajích a jejich patrony je email. Poskytovatelé emailových služeb (jako třeba seznam nebo gmail) se snaží obránit jejich uživatele proti spamu a komerčním emailům atd. Automatičtí roboti třídící poštu nejsou schopni rozpoznat rozdíl mezi neziskovkou a Kauflandem, a tak budou emaily s výsledky práce házet do složek společně se „slevami na párky“. Emailoví poskytovatelé také stále mění parametry jejich spamových filtrů, takže se může stát, že i když řeknete robotovi „toto je moje oblíbená neziskovka“ může vám to za půl roku zase hodit mezi párky z Kaufladnu. Pokud Himálajský patron nedostává naše emaily, dříve nebo později nabude dojmu, posílám Brontosaurům dary a oni ani nepošlou email. V naprosté většině případů to končí tak, že patronův zápal ochladne a přestane dary posílat. Náplň práce může mít dva stupně. Buď jednou za měsíc na základě instrukcí obvolat Himálajské patrony, kteří nereaguji na naše emaily, v nichž je upozorňujeme, že jsme přestali dostávat pravidelné dary. Nejméně 1/3 případů je nedorozumění, kdy patronovi třeba skončila platnost příkazu, chce pokračovat, ale nemá se to jak dozvědět, když emaily končí ve spamu. 2/3 případů jsou situace, kdy patron nepečlivě komunikuje s námi, například potřebuje pravidelné dary na půl roku přerušit. 3/3 případů jsou ukončení pravidelného dárcovství je dobré to mít od patrona potvrzené. Pokud se podaří obnovit pravidelné dary 1/3 až 2/3 případů je to ve výsledku velké množství darů. Pokud se podaří zajistit první stupeň pustíme se společně do prevence, a to obvolávání patronů tehdy pokud náš systém bude hlásit že nečtou emaily, tj. pokud patron například půl roku neotevřel náš email, tak mu zavoláme a zeptáme se, jestli je dostává. Časová náročnost práce: 1. První stupeň trvá od 30 minut až do 1,5 hodiny za měsíc. S tím že čím pravidelněji a poctivěji se to čistí, tím méně to času bere. 2. Druhý stupeň zabere tak 30 minut za měsíc. Místo práce: Odkudkoliv s využitím vlastního PC a vlastního mobilu.
Podporujeme rozvoj školy v Malém Tibetu
Vzdělávání
Životní prostředí
Rozvojová spolupráce
Vize: Chceme umožnit dětem z Malého Tibetu získat kvalitní vzdělání, vazbu k tradičním kulturním hodnotám a ekologii. Přejeme si, aby naše pomoc přispěla k odkazu přátelství 14. Dalajlámy a Václava Havla. Mise: Podporujeme komplexní rozvojový plán školy Spring Dales Public School (Vesnice Mulbekh, Malý Tibet - Ladakh, sev. Indie) následujícími způsoby: * Poskytujeme finančních prostředky * Zajišťujeme odbornou asistenci při plánování a realizaci rozvoje školy * Zajišťujeme pomoc od dobrovolníků 14. dalajláma: „Cítím jako svou povinnost usilovat o přežití odkazu Václava Havla a jsem rád, že mi v tom pomáháte podporou obyvatel vesnice Mulbekh“Červenec 2012. Jsme jedinou českou neziskovkou jejíž rozvojový projekt je spolufinancuje 14. dalajláma. Příběh školy: Škola Spring Dales Public School byla založena 1992 obyvateli vesnice Mulbekh, kteří chtěli zajistit vlastním dětem kvalitní vzdělání v blízkosti jejich domova. V roce 2008 nastoupil do školy ředitel Tsewang Norboo s vizí vdechnou škole nový život. Vytvořil obsáhlý rozvojový plán pro období 2011-2021, který zlepší kvalitu vzdělávání a navýší kapacitu školy na 350 dětí. Zapojení veřejnosti: * Stát se Himálajským patronem * Odjet pomoci do Himálají jako dobrovolník * Účastnit se Benefičního kurzu buddhismu nebo Benefiční himálajské výzvy v Malém Tibetu * Nakoupit v našem obchodě * Pomáhat naší organizaci v ČR Brontosauři v Himálajích jsou pobočným spolkem Hnutí Brontosaurus a šíří misi Hnutí Brontosaurus v Malém Tibetu