Propagační materiál

0
bodů

Jde o návrh reklamního plakátu

Marketing
Design
Grafika
Malá (do 10 hod.) | Online
Výzva je Hotová

Účel výzvy

Potřebujeme zaujmout a získat finanční podporu široké veřejnosti nebo firem

Popis

Jsme spolek, který trénuje psi k rozpoznání časných fází rakoviny čichem. V ČR jsme jediní. Naším cílem je prevence a minimalizace vzniku pokročilých forem nádorů v populaci. Potřebovali bychom vytvořit reklamní plakát, který bude úderný, zaujme kolemjdoucí a nebude "přeplácaný". Plakát by měl mít rozměr 80 cm (v) x 180 cm (d) a měl by obsahovat minimálně naše logo, výzvu k finanční podpoře naší činnosti a číslo účtu. Nevíme, jak co nejjendodušeji představit to, co děláme. Uvažovali jsme o nějakém obrázku. Potřebné informace k našemu centru jsou v příloze, posílám také náš amatérský výtvor, jen pokus.
Prevence je u nás na prvním místě
Jsme přes tři roky fungující spolek České centrum signálních zvířat, z. s. Naší hlavní činností je specializovaný výcvik psů pro lékařskou diagnostiku s cílem ověřit schopnosti psů detekovat nádorová onemocnění v jejich nejrannějších fázích, které nelze v současnosti zjistit žádnou běžnou diagnostickou metodou. Náš výcvikový plán vychází z publikovaných mezinárodních studií. Pokud je nám známo, v České republice zatím žádný takový projekt neprobíhá. V současnosti jsme zaměřeni hlavně na vyhledávání dvou nejhůře diagnostikovatelných nádorů tj. nádory plic a nádory vaječníků. Obě tyto onemocnění jsou často diagnostikovány v pozdních stádiích, jejichž prognóza ve většině případů není příznivá. V nedávné době jsme také zařadili do výcviku psy, kteří se specializují na nádory prostaty, ledvin a močového měchýře. V blízké budoucnosti bychom se také rádi věnovali Alzheimerově chorobě. Jsme specializované výcvikové centrum složené z odborníků z různých oblastí lidské činnosti. Centrum je tvořeno zkušenými kynology, veterinárním lékařem a výzkumnými pracovníky. Avšak hlavní součástí našeho týmu jsou naši čtyřnozí kamarádi různých ras. Ve výcviku je momentálně 21 pejsků. V případě statistického ověření diagnostické účinnosti použité metodiky a její validaci by bylo možné ji v budoucnu využít u zdravých osob a onkologických pacientů v rámci sekundární a terciární prevence.