Výzva je Vypršela
Účel výzvy
Zjednodušení administrativy související s provozováním smluvní dopravy pro seniory, OZP aj. osoby s omezenou schopností pohybu a orientace
Popis
Rozšiřujeme služby o asistovanou smluvní dopravu seniorů, osob se zdravotním postižením a dalších osob s omezenou schopností pohybu a orientace.
Potřebujeme evidovat objednávky zákazníků a kontakty na zákazníky a jejich požadavky (potřebu pomůcek nebo asistence aj.).
Výstupem by mělo být:
1. Rozpis jízd 1 den nebo týden, s kontaktem na zákazníka, hodinou a místem přistavení a hodinou a místem zpáteční cesty, objednaných pomůcek, popř. další specifika.
2. Databáze kontaktů, ze které se budou údaje načítat
3. Databáze cílových míst, která se budou načítat
Údaje zatím vedeme v excelu (viz příloha), což je pro předávání informací řidičům nepřehledné - musí mít vytisknuto více dokumentů a orientovat se v nich. Možná by vše vyřešila kontingenční tabulka ???
Komentáře
|
Posílám upravenou/zjednodušenou výzvu
|
Zaměstnáváme lidi, jejichž život je ovlivněn handicapem
Sociální podnik Klubák, z.ú. je nezisková, transparentní a veřejně prospěšná organizace fungující na principech sociálního podnikání.
Přednostně zaměstnáváme osoby se zdravotním postižením na chráněných pracovních místech, osoby dlouhodobě pečující o blízkého se zdravotním postižením a také dlouhodobě nezaměstnané (50+, absolventy bez praxe, rodiče po mateřské dovolené aj.). Celkem v podniku pracuje 12 osob, z toho 9 se zdravotním postižením.
Zájemcům nabízíme pracovní uplatnění na pozicích pracovní asistent, řidič, účetní, administrativní a provozní pracovník aj.
Pro pracovníky s mentálním postižením vytváříme pracovní pozice: pomocný kuchař a uklízeč, pomocný prodejce na stánku a pracovník tvořivé dílny.
Pracovní podmínky (náplň práce, velikost úvazku, pracovní doba aj.) jsou přizpůsobené specifickým možnostem zaměstnanců se zdravotním postižením.