Kampaň #kulturasbabi #kulturasdedou

7
bodů

Banner kampaně zaměřený na studenty a mladou generaci

Marketing
Grafika
Public Relations
Sociální sítě
Malá práce | Online
Výzva je Rozpracovaná

Účel výzvy

Zaměření na jinou věkovou skupinu, než s jakou obvykle pracujeme.

Popis

Návrh banneru / loga kampaně k propagaci na webu a sociálních sítích v rozlišení, které půjde použít i na letácích a plakátech. Dosud používaný banner - v příloze - na to nedostačuje. Značku #kulturasbabi jsme odstartovali nabídkou kulturních představení na duben 2019 přes FB. Cílem je, aby mladí lidé podpořili své prarodiče v hledání nových zážitků, trávili spolu více času a měli společné prožitky. Akcí se chceme zviditelnit přímo na školách a být nepřehlédnutelní. Kampaň je motivovaná výzvou #kafesbabi, od které by se ale měla graficky lišit, i když máme domluvenou vzájemnou spolupráci.
Mezigenerační a dobrovolnické centrum
Sociální služby
Sport
Volnočasové aktivity
Vzdělávání
Terapie
Plzeňské centrum TOTEM, z. s. je nezisková organizace s dvacetiletou tradicí nabízející preventivní sociálně aktivizační a volnočasové programy. Projekty a akce pro stovky klientů zajišťuje 20 zaměstnanců na třech pobočkách. Naše aktivity jsou mezigenerační a stojí z velké části na myšlence dobrovolnictví. Nabízíme prostor k sebevyjádření, seberealizaci, setkávání se, aktivnímu přístupu k naplňování svých přání a vzájemné pomoci.