Výzva je Vypršela
Účel výzvy
Konzultace o využití LinkedInu pro recruitment, PR a propagaci služeb
Popis
Na LinkedInu jsme už řadu let, ale spíše leží ladem. Teď se úplně změnil a dost na něm bloudíme. Chtěli bychom otestovat během měsíce na zkoušku nějaké kampaně a pak vyhodnotit, zda by to pro nás mělo nějaký význam.
Od dobrovolníka formou videochatu ideálně očekáváme konzultace:
- co od LinkedInu můžeme či nemůžeme očekávat
- jak maximálně vytěžit bezplatnou verzi
- jak vytvořit a následně měřit/vyhodnotit kampaň
Děkujeme :-)
Cílem je pomáhat lidem znevýhodněným na trhu práce
Jsme sociální firma, jejímž cílem je pomáhat lidem znevýhodněným na trhu práce, kteří chtějí pracovat a žít aktivním životem. Chceme přesvědčit naše okolí, že lidé se zdravotním postižením dokážou odvést stejně kvalitní práci jako zdraví.
Cílová skupina:
Našimi klientkami a klienty jsou nejčastěji lidé s kombinací zdravotního a sociálního znevýhodnění, tedy ti, kterým osud nezamíchal karty nijak příznivě; jsme tu především pro ty, kteří věří, že i se špatnými kartami se dá hrát poctivá hra; naši klientelu tvoří jedinci, kteří jsou připraveni se na změně své nepříznivé životní situace aktivně podílet.