Jak optimálně využívat LinkedIn

10
bodů

#Giving Tuesday jsme přejmenovali na #Giving BrainsDay - Daruj mozek pro Tamtamy

Informační technologie
Marketing
Public Relations
Sociální sítě
Fundraising
Strategie
Střední práce | Online
Výzva je Otevřená

Účel výzvy

Konzultace o využití LinkedInu pro recruitment, PR a propagaci služeb

Popis

Na LinkedInu jsme už řadu let, ale spíše leží ladem. Teď se úplně změnil a dost na něm bloudíme. Chtěli bychom otestovat během měsíce na zkoušku nějaké kampaně a pak vyhodnotit, zda by to pro nás mělo nějaký význam. Od dobrovolníka formou videochatu ideálně očekáváme konzultace: - co od LinkedInu můžeme či nemůžeme očekávat - jak maximálně vytěžit bezplatnou verzi - jak vytvořit a následně měřit/vyhodnotit kampaň https://www.youtube.com/watch?v=s_Q2-MeNAmA Děkujeme :-)
Cílem je pomáhat lidem znevýhodněným na trhu práce
Jsme sociální firma, jejímž cílem je pomáhat lidem znevýhodněným na trhu práce, kteří chtějí pracovat a žít aktivním životem. Chceme přesvědčit naše okolí, že lidé se zdravotním postižením dokážou odvést stejně kvalitní práci jako zdraví. Cílová skupina: Našimi klientkami a klienty jsou nejčastěji lidé s kombinací zdravotního a sociálního znevýhodnění, tedy ti, kterým osud nezamíchal karty nijak příznivě; jsme tu především pro ty, kteří věří, že i se špatnými kartami se dá hrát poctivá hra; naši klientelu tvoří jedinci, kteří jsou připraveni se na změně své nepříznivé životní situace aktivně podílet.