Komunikace se zákazníky

13
bodů

#Giving Tuesday jsme přejmenovali na #Giving BrainsDay - Daruj mozek pro Tamtamy

Marketing
Public Relations
Fundraising
Zákaznický servis
obchod
Střední (10 - 20 hod.) | Online
Výzva je Vypršela

Účel výzvy

Workshop, jak zlepšit/nastavit komunikaci se zákazníky - rozsah cca 3 hodiny

Popis

Umíme se starat o klienty, se zákazníky je to jiné. Hledáme odborníka/odbornici z byznysu, který/á by nás naučila, jak zlepšit komunikaci se zákazníky. Jsou pro nás důležití, dávají příležitost našim hendikepovaným kolegům, zaslouží si naši péči. Co konkrétně bychom potřebovali: - efektivní šablony e-mailů - formulace nabídek, reakce na poptávky, reklamace. Něco používáme, ale nejsme s tím spokojeni. - telefonická komunikace - jak s nespokojeným zákazníkem - případně tipy, na co bychom v profesionální komunikaci se zákazníkem neměli zapomínat Uděláte pro nás workshop na zlepšení zákaznického přístupu? Více na https://www.youtube.com/watch?v=BKfHPY--mW0

Komentáře

Milan Straka 14. 11. 2018
Dobrý den, hledáte stále pomoc s řešením této poptávky?
Tamtamy o.p.s. 14. 11. 2018
Ano, to bychom velmi rádi. Mohli bychom si během pátečního dopoledne zavolat? Já budu na 605 222 388 nebo na mirka@tamtamy.cz. Těšíme se
Cílem je pomáhat lidem znevýhodněným na trhu práce
Jsme sociální firma, jejímž cílem je pomáhat lidem znevýhodněným na trhu práce, kteří chtějí pracovat a žít aktivním životem. Chceme přesvědčit naše okolí, že lidé se zdravotním postižením dokážou odvést stejně kvalitní práci jako zdraví. Cílová skupina: Našimi klientkami a klienty jsou nejčastěji lidé s kombinací zdravotního a sociálního znevýhodnění, tedy ti, kterým osud nezamíchal karty nijak příznivě; jsme tu především pro ty, kteří věří, že i se špatnými kartami se dá hrát poctivá hra; naši klientelu tvoří jedinci, kteří jsou připraveni se na změně své nepříznivé životní situace aktivně podílet.