Komunikační strategie ASAP

13
bodů

Rádi bychom začli dělat marketing a PR, ale nevíme, jak do toho.

Marketing
Design
Copywriting
Public Relations
Sociální sítě
Strategie
Střední (10 - 20 hod.) | Osobně
Výzva je Rozpracovaná

Účel výzvy

Potřebovali bychom (pomoci) vytvořit komunikační strategii organizace, která vznikla jako pouhý projekt, ale nyní jich má pod sebou několik.

Popis

Potřebovali bychom (pomoci) vytvořit komunikační strategii organizace, která vznikla jako pouhý projekt, ale nyní jich má pod sebou několik. Naše skills začínají a končí příspěvky na fb. Rádi bychom začli dělat marketing a PR, ale nevíme, jak do toho.
Organizace Výluka podporuje lidi se zájmem o vzdělávání
Vzdělávání
Výluka vznikla na podzim 2015 jako projekt a později i spolek pro studenty a studentky různých oborů vysokých škol, kteří, ačkoliv nestudují pedagogické obory, přemýšlí nad učitelstvím. Výluku vymyslely o rok dříve Jana a Sandra při studiu svých tehdejších oborů – biologie a knihovnictví – po společném výletě do Londýna, kde se dozvěděly o britské neziskovce TeachFirst. Z nějakých důvodů ani jedna z nich nešla studovat učitelství, byť věděly, že by je učení bavilo. TeachFirst se zdálo jako ideální projekt pro lidi s podobnou studijní cestou, a tak začaly přemýšlet nad tím, že by chtěly zkusit společně začít realizovat něco podobného, jen v menším, jako spolek. Zakladatelky svým nápadem nadchly několik schopných přátel, a tak mohl skutečně vzniknout projekt Výluka. V loňském akademickém roce 2016/2017 proběhly pilotní výjezdy několika odvážných vysokoškolských studentů a studentek, kteří pomohli nadšeneckému projektu vyklubat se v plnohodnotný komplexní produkt, který pomáhá jednotlivcům při rozhodování o jejich dalším směřování, dále pak učitelům a učitelkám při znovuobjevování vlastní motivace díky spolupráci s nadšenými lidmi, a skrze to i zapojeným školám a celému systému.