Zpětná vazba na kampaň Giving Tuesday

0
bodů

Vyhodnocení výzvy Daruj mozek pro Tamtamy

Marketing
Public Relations
Malá (do 10 hod.) | Online
Výzva je Vypršela

Účel výzvy

Chceme se poučit že svých chyb. Kdy vysvětlí, které chyby to byly?

Popis

V rámci Giving Tuesday jsme připravili kampaň Giving Brainsday, scénář i timing je přílohou výzvy. Nahráli jsme videa, připravili webovku http://www.tamtamy.cz/giving-tuesday, umístili výzvu na GT, Linked-In, facebook, požádali zaměstnance o sdílení, oslovili e.mailingen zákazníky i pratnery. To celé jsme podpořili PPC reklamou. Hodně nás zklamalo, že nepřicházely žádné odezvy, Tedy kromě odezvy na výzvy zde na umsemumtam :-) Chtěla bych s nějakým odborníkem na PR nebo MKT probrat co bylo z jejich pohledu špatně nebo co jsme měli udělat jinak. Ideální představa o spolupráci je telefonicky nebo osobně probrat celý postup a pak dostat krátké písemné doporučení, co udělat příště lépe a radostněji.
Cílem je pomáhat lidem znevýhodněným na trhu práce
Jsme sociální firma, jejímž cílem je pomáhat lidem znevýhodněným na trhu práce, kteří chtějí pracovat a žít aktivním životem. Chceme přesvědčit naše okolí, že lidé se zdravotním postižením dokážou odvést stejně kvalitní práci jako zdraví. Cílová skupina: Našimi klientkami a klienty jsou nejčastěji lidé s kombinací zdravotního a sociálního znevýhodnění, tedy ti, kterým osud nezamíchal karty nijak příznivě; jsme tu především pro ty, kteří věří, že i se špatnými kartami se dá hrát poctivá hra; naši klientelu tvoří jedinci, kteří jsou připraveni se na změně své nepříznivé životní situace aktivně podílet.