Zákaznický přístup

0
bodů

Tréning zákaznického přístupu

Marketing
Public Relations
Fundraising
Zákaznický servis
Malá (do 10 hod.) | Online
Výzva je Vypršela

Účel výzvy

Zlepšení komunikace se zákazníky

Popis

Umíme se starat o klienty, se zákazníky je to jiné. Hledáme odborníka/odbornici, který/á by nás naučila, jak zlepšit komunikaci se zákazníky. Jsou pro nás důležití, dávají příležitost našim hendikepovaným kolegům, zaslouží si naši péči. Uděláte pro nás workshop na zlepšení zákaznického přístupu? Více na https://youtu.be/rLrHEUiJOTU

Komentáře

Ester Fišerová 10. 12. 2017
Hezký den, tak snad se nám to podaří tentokrát! Tel. máte, prosím, ozvěte se mi s podrobnostmi. Těším se, EFi
Milan Straka 14. 11. 2018
Dobrý den, hledáte stále pomoc s řešením této poptávky?
Tamtamy o.p.s. 22. 11. 2018
Dobrý den, to by bylo skvělé. Mohl byste nám prosím zavolat na 605 222 388? Budeme se moc těšit. Děkuji
Cílem je pomáhat lidem znevýhodněným na trhu práce
Jsme sociální firma, jejímž cílem je pomáhat lidem znevýhodněným na trhu práce, kteří chtějí pracovat a žít aktivním životem. Chceme přesvědčit naše okolí, že lidé se zdravotním postižením dokážou odvést stejně kvalitní práci jako zdraví. Cílová skupina: Našimi klientkami a klienty jsou nejčastěji lidé s kombinací zdravotního a sociálního znevýhodnění, tedy ti, kterým osud nezamíchal karty nijak příznivě; jsme tu především pro ty, kteří věří, že i se špatnými kartami se dá hrát poctivá hra; naši klientelu tvoří jedinci, kteří jsou připraveni se na změně své nepříznivé životní situace aktivně podílet.