Výzva je Hotová
Účel výzvy
V roce 2015 slavíme výročí vzniku rané péče v Čechách a při této příležitosti připravujeme mediální kampaň, pro kterou potřebujeme slogan.
Popis
K 25. výročí Rané péče se připravuje televizní spot a ostatní POS materiály. Mediální kampaň kromě jednotné vizuální stránky by měla obsahovat právě společný SLOGAN, který by organizace mohla používat ke své komunikaci s veřejností, přitom by odpovídal poslání Rané péče EDA. Slogan by měl být pozitivní, ideálně víceznačný, snadno zapamatovatelný.
Slogan by měl obsahovat:
1. to, že se jedná o INTERVENCI/POMOC - Poradkyně se, zejména pomocí hry, starají o děti od 5 měsíců do 7 let věku, rozvíjí jejich schopnosti a dovednosti.
2. to, že organizace pomáhá RODINÁM dětí - pomoc je poskytována všem, zejména rodiče se potřebují smířit s danou situací, je jim poskytována odborná pomoc, doprovod klienta a konzultace např. na úřadě, u odborných lékařů. Poradkyně pomáhají k tomu, aby dítě nemuselo skončit v ústavní péči.
3. to, že organizaci jde o stimulaci ZRAKU - Raná péče EDA se stará zejména o děti se zrakovým a kombinovaným postižením. Poradkyně stimulací zraku mohou pomoci zlepšit vidění o 50 - 100%.
podpora dětí se zrakovým či kombinovaným postižením
Poskytujeme odborné služby, podporu a pomoc rodinám, ve kterých vyrůstá dítě se zrakovým či jiným postižením nebo ohrožením vývoje v raném věku. Naším cílem je, aby děti s postižením vyrůstaly v domácím prostředí a rodina mohla vlastními silami maximálně rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti.