DOBRÁ :) rada nad zlato. Každý názor vítán.

7
bodů

Jsme posedlí slovem "DOBRO"? Potřebujeme vědět, jestli jdeme dobrým :) směrem, nebo jsme mimo.

Copywriting
Public Relations
Strategie
Tady a teď | Online
Výzva je Hotová

Účel výzvy

Jdeme s kůží mnoha chráněných dílen na trh, je ale slovo DOBRO správnou spojnicí našich aktivit? Existuje nějaké jiné? Nebudeme trapní?

Popis

Přinášíme výrobky chráněných dílen na reálný trh. Revitalizujeme je.Vznikají výrobky pod taktovkou designérů i věci naprosto "obyčejné". Ze všech oborů a služeb - od jídla, pití, koření, marmelády, kompletní catering, montovny, keramika, textil, kabelky, kůže, dřevo, hračky, dekorace, deky, povlečení na postele, vánoční ozdoby, tisk, laser, kartonáž, reklamní předměty. Nabídka pro firmy i e-shop pro jednotlivce. A teď chceme těm všem říct - nejlépe jednou větou, že to dělají dílny a že to je fajn. Jak jinak :). A máme tu slovo dobro - dobrý. Vznikají slovní spojení: Nabídka pro firmy: "cokoliv si vymyslíte v DOBRÉ kvalitě" E- shop: " samé DOBRÉ věci" Akce: DOBRÁ snídaně, Skutečně DOBRÝ trh, DOBRÝ bazar., Kuchtíme DOBRO u výrobků např. "vyspěte se DOBŘE". JSME MIMO? Jak se díváte na slovo "DOBRO". Je to slovo už zprofanované? Je to trapné? Znáte vhodné synonymum/alternativu? Nebo byste nám doporučili se vydat úplně jiným směrem? Za jakákoliv názor budeme rádi. Kateřina Grausová

Komentáře

Ester Fišerová 10. 12. 2017
Katko, jak se ti daří? Můžeš prosím výzvu dokončit a uzavřít? Díky a těším se na setkání, EFi
Zhodnocujeme potenciál chráněných dílen.
Kultura
Sociální služby
Vzdělávání
Životní prostředí
Rozvojová spolupráce
Občanská společnost
Revitalizujeme chráněné dílny a přinášíme jejich výrobky a služby na reálný trh.Napomáháme k tvorbě nových pracovní míst pro osoby se zdravotním postižením.Budujeme nezávislost dílen a jejich zaměstnanců. Do chráněných dílen vnášíme zkušenosti z komerční oblasti. Propojujeme neziskový sektor s vysoce ziskovým. Zvyšujeme příjmy chráněných dílen až o 800%, a to dlouhodobě. Víme, že lidé v chráněných dílnách dokáží vyrábět neskutečně krásné věci a chceme, aby se o tom dozvěděl celý svět. Chceme, aby si jejich výrobky lidé kupovali proto, že jsou krásné a užitečné, ne proto, že "chtějí přispět". Také je naším cílem najít nové výrobní programy a výrobu (a odbyt) propojit s business světem.