Oslovení potencionálních partnerů

0
bodů

Dopisy (e-mailové zprávy), které by měly upozornit na probíhající kampaň a požádat o šíření.

Marketing
Public Relations
Malá (do 10 hod.) | Online
Výzva je Hotová

Účel výzvy

Protože je snahou rozvíjet projekt dál, na což je potřeba peněz, které nemám, připravuji kampaň na crowdfundingovém serveru.

Popis

Aby kampaň měla správný dosah, je zapotřebí informovat o ni co nejvíce lidí, včetně médií, veřejně známých osobností, ale i jiných neziskových organizací. Dopis ovšem musí mít rychlý spád, aby zaujal a lidé si jej chtěli přečíst. Podstatné tudíž je dokázat do prvního odstavce, tedy cca pěti vět, dostat nejdůležitější body takovou formou, která navnadí ke čtení dalšího textu. A protože jsem v projektu i kampani samotné moc osobně zainteresována, nedaří se mi napsat text tak, aby upoutal. Plus PR je pro mne obor, který skutečně neovládám. Proto hledám člověka, který vládne perem a slovy a dokázal by dopis sestavit. Hrubý náčrt přikládám. A pokud navíc ještě víte, na jaká místa je nejvýhodnější se obrátit, a dokážete mi dát pár tipů, tím lépe, ale rozhodně nejde o podmínku :) Doufám a pevně věřím, že mezi vámi najdu ochotného člověka, který bude chtít svůj čas věnovat této práci, Vendulka
Život s roztroušenou sklerózou ...nejste na to sami
Vzdělávání
Zdraví
Občanská společnost
Komunitní webový projekt o vzájemné pomoci a podpoře pacientů s RS. Cílovou skupinou jsou nejen pacienti, ale i jejich blízcí a veřejnost, která se o dané téma zajímá.