Pomoc se zavedením poradenského chatu pro děti

10
bodů

Rádi bychom oslovili odborníka s prosbou o radu, jak zprovoznit poradenský chat pro děti a mladistvé

Programování
Tvorba webu
Informační technologie
IT bezpečnost
Malá práce | Online nebo osobně
Výzva je Rozpracovaná

Účel výzvy

Potřebujeme zavést novou formu podpory snadno dostupné pro děti a mladistvé v podobě chatu, na který se mohou přihlásit na našem webu.

Popis

Potřebujeme poradit a případně pomoci s nalezením vhodného nástroje pro možnost bezpečného chatování v reálném čase s dětmi, které budou budou potřebovat najít rychlou pomoc a podporu s jejich aktuálními problémy. Potřebujeme se dovědět, zda je toto vůbec možné pro naši platformu na které běží naše www (Webnode) a zda je možno dohledat takový chatovací nástroj, který umí, aby byl chat otevřen v provozních hodinách a jinak by byla k dispozici rychlá možnost napsat našem pracovníkům email. Chatovací nástroj by měl být velice jednoduchý na ovládání a měl by disponovat rychlou a snadnou dostupností z našich www stránek a měl by mít možnost pro vložení jasného stručného návodu. Možnost chatování potřebujeme poskytovat tak, aby se děti mohly přihlašovat anonymně.

Komentáře

Michal Bičík 30. 7. 2023
S největší pravděpodobností to možné není - Webnode je uzavřená platforma a tohle je jedna z daní za snadnou administraci i pro laika. Obecně je to implementováno buď tak, že někam do hlavičky vložíte kus javascriptu (to u Webnode můžete) a ve stránce pak kus kódu tam, kde chcete, aby se chat zobrazil (a to Wednode nepovoli, šlo by to možná dofnat zase nějakým skriptem). A záleží ostatně i na tom, kolik jste schopni zapatit - některé chaty nabízí i free verzi, co přesně ale ta dovede, je kus od kusu a to, co popisujete, mi už přijde jako byznys-level.
Michal Bičík 30. 7. 2023
...ale namatkou treba zde: https://help.smartsupp.com/cs_CS/instalace-a-pluginy/webnode
Pro Dialog, z.s. 31. 7. 2023
Vážený pane Bičíku,

děkuji moc za cenné informace a tip, co vyzkoušet. Ještě se možná hloupě zeptám, ale je to nutné - dokázal byste nám poradit, jakým způsobem vložit Vámi zmíněný javascript atd.? Tu teorii chápu, ale praxi již bohužel neovládám.

S pozdravem Anna Roll Boháčková a tým Pro Dialogu
Michal Bičík 1. 8. 2023
Urcite, to je na par minut (Smartsupp to udelali tak, ze staci skript a do tela stranky neni treba vkladat nic) ... a ostatne to maji i celkem hezky popsane (ja ale nemam Webnode premium, abych to odzkousel).

Rekl bych, podivejte se, jake funcionality ve free/placene verzi Smartsupp nabizi a jak vam vyhovuji, pripadne zkuste googlit "customer support chat / chatbot", uvidite, co najdete.

BTW, nekde mam takhle naimplementovany i whatsapp / fb messenger chat pres GetButton.io (platforem to umi asi 20). Ted uz to ale vypada zpoplatnene, urcite se ale najde i nejaka alternativa.
Dobrý den, opět děkuji za další nasměrování a Váš čas, zkusím to prozkoumat a uvidím, zda se posunu dále.

S přáním hezkého dne Anna Roll Biháčková
Michal Bičík 8. 8. 2023
Dobre dopoledne, rad se na to pak podivam. Dost mozna to nakonec bude jednodussi a vkladani kodu nebo skriptu primo tela stranky (coz by u Webnode zrejme byl problem) nakonec nebude nutne. Ovsem to na druhou stranu znamena, ze dialog chatu bude bud jak je zvykem dole vpravo, nebo na jinem preddefinovanem miste. Research a vyber nastroje a cenove varianty tedy necham na Vas, zapojil bych se az do nejake implementace.

Zdravi

Michal Bicik
Dobrý den,pane Bičíku, moc děkuji za Váš cenný čas a že jste k dispozici s přesnými radami. Budu moc ráda, když budu moct s Vámi další kroky zkonzultovat.

S pozdravem A. Roll Boháčková
Michal Bičík 9. 8. 2023
K sluzbam Vasim a Vasi rodiny.
Pro Dialog, z.s. 10. 8. 2023
Dobrý den,

tak vidím,že jste se nám tady oficiálně "upsal" - to velice děkujeme. Já se budu snažit co nejdřív ten kontrakt dát do nějakého smysluplného celku. Aktuálně zjišťuji naše finanční možnost ohledně toho Smartsuppu a zároveň abych s tím mohla pohnout se nejspíš přihlásím do té trial verze PRO neboť se potřebuji dopídit toho, zda ten Smartsupp lze nastavit tak, aby uživatelé nemuseli vyplňovat své údaje a zda se dají ty konverzace nastavit ideálně tak, aby se neukládali,zvláště na vzdáleném uložišti. Mohu Vás ještě poprosit o názor/doporučení (samozřejmě to zadám i do toho kontraktu - průběžné poradenství), zda tedy už není lepší, lépe řečeno ve výsledku levnější oslovit nějakou firmu, která psych.poradenské chaty vytváří (a už pro někoho vytvořila)?

Zdraví a děkuje A. Roll Boháčková
Pomáháme dětem ohroženým rodičovským konfliktem a násilím
Lidská práva
Poradenství
Terapie
Podporujeme znovuobnovení komunikace a uzdravení vztahů v rodinách, hájíme práva dětí. Chronické konflikty, násilí, závislosti, trestná činnost jako příčina, průvodní znak či důsledek rozchodu či rozvodu rodičů, traumata na straně dětí i dospělých ... to jsou časté problémy rodin (biologických i pěstounských), se kterými pracujeme. Od roku 2012 se zaměřujeme na podporu znovuobnovení dialogu v rodinách, které procházejí dlouhodobě náročným obdobím. Naší hlavní pracovní náplní je vykonávat sociálně právní ochranu dítěte v situacích konfliktu mezi rodiči. Cílem je zajistit dítěti právo na oba rodiče (dané Úmluvou o právech dítěte) a umožnit mu, aby si i v situaci, kdy se jeho rodiče rozcházejí či si vzájemně ubližují, mohlo vytvářet a rozvíjet vztah s každým z nich. V rodinách našich klientů podporujeme dospělé (rodiče) ve schopnosti vytvářet (fyzické i psychické) prostředí, které umožní dítěti zdravý vývoj. Napomáháme dospělým, v zájmu každého jejich dítěte, v rozvoji vztahu mezi sebou coby mezi rodiči - těmi zůstávají, i když se jako partneři rozešli či rozcházejí. Dětem zajišťujeme bezpečí a možnost znovuobnovení vztahu s každým s rodičů po dobu, kdy toto rodiče nejsou schopni vlastními silami (např. není pro ně možné se bez konfliktů se ani setkat nebo si předat mezi sebou své děti).