Michal Bičík
30. 7. 2023
S největší pravděpodobností to možné není - Webnode je uzavřená platforma a tohle je jedna z daní za snadnou administraci i pro laika. Obecně je to implementováno buď tak, že někam do hlavičky vložíte kus javascriptu (to u Webnode můžete) a ve stránce pak kus kódu tam, kde chcete, aby se chat zobrazil (a to Wednode nepovoli, šlo by to možná dofnat zase nějakým skriptem). A záleží ostatně i na tom, kolik jste schopni zapatit - některé chaty nabízí i free verzi, co přesně ale ta dovede, je kus od kusu a to, co popisujete, mi už přijde jako byznys-level.
|
|
Michal Bičík
30. 7. 2023
...ale namatkou treba zde: https://help.smartsupp.com/cs_CS/instalace-a-pluginy/webnode
|
|
Pro Dialog, z.s.
31. 7. 2023
Vážený pane Bičíku,děkuji moc za cenné informace a tip, co vyzkoušet. Ještě se možná hloupě zeptám, ale je to nutné - dokázal byste nám poradit, jakým způsobem vložit Vámi zmíněný javascript atd.? Tu teorii chápu, ale praxi již bohužel neovládám. S pozdravem Anna Roll Boháčková a tým Pro Dialogu |
|
Michal Bičík
1. 8. 2023
Urcite, to je na par minut (Smartsupp to udelali tak, ze staci skript a do tela stranky neni treba vkladat nic) ... a ostatne to maji i celkem hezky popsane (ja ale nemam Webnode premium, abych to odzkousel).Rekl bych, podivejte se, jake funcionality ve free/placene verzi Smartsupp nabizi a jak vam vyhovuji, pripadne zkuste googlit "customer support chat / chatbot", uvidite, co najdete. BTW, nekde mam takhle naimplementovany i whatsapp / fb messenger chat pres GetButton.io (platforem to umi asi 20). Ted uz to ale vypada zpoplatnene, urcite se ale najde i nejaka alternativa. |
|
Pro Dialog, z.s.
1. 8. 2023
Dobrý den, opět děkuji za další nasměrování a Váš čas, zkusím to prozkoumat a uvidím, zda se posunu dále.S přáním hezkého dne Anna Roll Biháčková |
|
Michal Bičík
8. 8. 2023
Dobre dopoledne, rad se na to pak podivam. Dost mozna to nakonec bude jednodussi a vkladani kodu nebo skriptu primo tela stranky (coz by u Webnode zrejme byl problem) nakonec nebude nutne. Ovsem to na druhou stranu znamena, ze dialog chatu bude bud jak je zvykem dole vpravo, nebo na jinem preddefinovanem miste. Research a vyber nastroje a cenove varianty tedy necham na Vas, zapojil bych se az do nejake implementace.Zdravi Michal Bicik |
|
Pro Dialog, z.s.
9. 8. 2023
Dobrý den,pane Bičíku, moc děkuji za Váš cenný čas a že jste k dispozici s přesnými radami. Budu moc ráda, když budu moct s Vámi další kroky zkonzultovat. S pozdravem A. Roll Boháčková |
|
Michal Bičík
9. 8. 2023
K sluzbam Vasim a Vasi rodiny.
|
|
Pro Dialog, z.s.
10. 8. 2023
Dobrý den,tak vidím,že jste se nám tady oficiálně "upsal" - to velice děkujeme. Já se budu snažit co nejdřív ten kontrakt dát do nějakého smysluplného celku. Aktuálně zjišťuji naše finanční možnost ohledně toho Smartsuppu a zároveň abych s tím mohla pohnout se nejspíš přihlásím do té trial verze PRO neboť se potřebuji dopídit toho, zda ten Smartsupp lze nastavit tak, aby uživatelé nemuseli vyplňovat své údaje a zda se dají ty konverzace nastavit ideálně tak, aby se neukládali,zvláště na vzdáleném uložišti. Mohu Vás ještě poprosit o názor/doporučení (samozřejmě to zadám i do toho kontraktu - průběžné poradenství), zda tedy už není lepší, lépe řečeno ve výsledku levnější oslovit nějakou firmu, která psych.poradenské chaty vytváří (a už pro někoho vytvořila)? Zdraví a děkuje A. Roll Boháčková |